Wired Meubi Tutorial
Wired Meubi werd vrijgelaten in het Habbo catalogus in eind 2011. Sindsdien is het consequent is een van de meest populaire reeksen Meubi op Habbo! Het heeft een revolutie teweeggebracht in de manier waarop de klant wordt uitgevoerd, waardoor nieuwe manieren om te hosten spelletjes, doolhoven en zelfs kleine dingen spelen, zoals het ontwerpen en het gebruik van wachtrijen. Het assortiment is door de jaren heen regelmatig bijgewerkt - en is nu verdeeld in 4 categorieën: Triggers, Effecten Voorwaarden en add-ons.
U kunt het hele jaar door de winkel, waar het kan worden gevonden onder zijn eigen speciale categorie kopen Wired. Evenals de eigenlijke werken dozen, kunnen add-ons, zoals gloed ballen, gekleurde tegels en bewegende piramides ook worden aangeschaft via de rubriek 'add-ons'.
Er zijn geen grenzen aan creativiteit met Wired, zoals je kunt stapelen elke Trigger Effect en Voorwaarde. Sommige populaire toepassingen (zoals wachtwoord deur of wachtwoord teleport) kan worden gevonden voorverpakte onder de rubriek 'deals'.
Wired krijgen, zal je drie soorten Wired Meubi nodig.
1. Triggers: ding dat u hoeft te doen, om de Effect gebeuren
2. Effecten: Dingen die gebeuren na de trigger wordt geactiveerd
3. Voorwaarden (optioneel): De voorwaarden die moeten bestaan voor de trigger werkt.
Elke doos kan afzonderlijk worden ingesteld om te werken met een ander stuk van Meubi of een woord. Zodra ze worden gestapeld (op één tegel), zullen ze beginnen meteen aan de slag en transformeren uw kamer!
Triggers kun je bepalen wat er moet gebeuren om een effect te laten plaatsvinden. Om een trigger te programmeren, plaats hem in een kamer, dubbelklik erop en zet het op! Je nodig hebt om een effect te stapelen met een trigger om het te laten werken.
WIRED Trigger: Score Is Bereikt Functie:. Wanneer een set score wordt bereikt, zal het gekozen effect wordt geactiveerd Voorbeeld: Als een team 10 punten heeft bereikt, wordt een extra 50 punten toegevoegd. |
WIRED Trigger: spel begint Functie:. Wanneer een spel begint, zal het effect (en) worden geactiveerd Voorbeeld: Als een spelletje Battle Banzai begint, alle van de obstakels plotseling verschijnen. |
WIRED Trigger: spel eindigt Functie:. Als een spel eindigt, zal het effect (en) worden geactiveerd Voorbeeld: Als een spelletje Freeze eindigt, de poorten automatisch geopend voor meer mensen. |
WIRED Trigger: Repeat Effect Functie: Elke X seconden, zal het effect (en) worden geactiveerd. De 'X' seconden kan worden ingesteld om het even wat tussen 0,5 s en 60. Voorbeeld: Elke 20 seconden, de stoelen in de kamer zal bewegen. |
WIRED Trigger: Aan Tijd instellen Functie: Nadat de timer gereset is, zal dit het effect (en) veroorzaken leiden slechts op een bepaald moment. Deze tijd kan worden ingesteld als iets van 0,5s tot 600s. Voorbeeld: Na de trigger reset, zal een poort sluit na 15 seconden. |
WIRED Trigger: Meubi staat is gewijzigd Functie: Als de status van een item van Meubi wordt gewijzigd (dubbel geklikt en veranderde) het effect (en) zal leiden. Voorbeeld: als een poort wordt geopend (door iemand met rechten), alle andere poorten te openen. |
WIRED Trigger: gebruiker voert Kamer Functie: Zodra een gebruiker een kamer binnenkomt, de trigger zal het effect (en) te activeren Voorbeeld: Wanneer een gebruiker de kamer binnenkomt, ze teleporteren naar een andere positie, als de deur is verplaatst. |
WIRED Trigger: gebruiker zegt Trefwoord Functie: Wanneer een gebruiker een trefwoord of een zinsdeel, het effect (en) zal worden geactiveerd zegt. Kan ook worden ingesteld, zodat het zal alleen worden geactiveerd wanneer bepaalde gebruikers zeggen het trefwoord. Voorbeeld: Wanneer een gebruiker het juiste woord zegt, zullen ze worden geteleporteerd naar de volgende sectie. |
WIRED Trigger: De gebruiker loopt weg Meubi Functie: Wanneer een gebruiker loopt een stuk van Meubi, het effect (en) worden geactiveerd. Voorbeeld: Als een gebruiker stapt een tapijt, zijn ze terug geteleporteerd naar de start van de kamer. |
WIRED Trigger: De gebruiker loopt op Meubi Functie:. Wanneer een gebruiker loopt op een stuk van Meubi, het effect (en) worden geactiveerd Voorbeeld: Als een gebruiker stappen op een deken, zijn ze terug naar het begin van de kamer geteleporteerd. |
Effecten zijn wat er gebeurt na een trigger wordt geactiveerd. Om een effect programma, plaats het in uw kamer, dubbelklik erop en zet het op! Je zal altijd nodig om een Trigger stack met het effect te laten werken.
WIRED Effect: Geef Punten Functie:. Wanneer geactiveerd, zullen de punten worden gegeven Voorbeeld: Als iemand stappen op een tegel, hun team krijgt een extra 50 punten. |
WIRED Effect: Timer Reset Functie:. Wanneer geactiveerd, alle timers resetten Voorbeeld: Als het spel eindigt, wordt de timer opnieuw in te stellen op 0. |
WIRED Effect: bewegen en draaien Meubi Functie: Wanneer geactiveerd, geselecteerd meubilair zal bewegen en / of roteren. Voorbeeld: Als iemand stappen op een pijl plaat, de bal zal in die richting te bewegen. |
WIRED Effect: teleporteren naar Meubi Functie: Wanneer geactiveerd, zal een gebruiker teleporteren naar de geselecteerde Meubi. Voorbeeld: Wanneer iemand de kamer binnenkomt, ze teleporteren naar een andere plek - alsof de deur verhuisd! |
WIRED Effect: Match Meubi naar Positie & State Functie:. Wanneer geactiveerd, zal Meubi een set positie en staat overeenkomen Voorbeeld: Als iemand staat op een podium, zal schijnwerpers zet. |
WIRED Effect: Show Message Functie:. Wanneer geactiveerd, wordt er een bericht getoond Voorbeeld: Wanneer iemand een kamer binnenkomt, zien ze een bericht voor hen. |
WIRED Effect: Toggle Meubi Staat Functie:. Wanneer geactiveerd, zal de geselecteerde meubels staat te veranderen Voorbeeld: Als iemand stappen op een kleur tegel, een poort opent. |
Voorwaarden zijn specifieke dingen die moeten worden gedaan voordat een trigger zal werken. Als u een voorwaarde wilt gebruiken, moet u om het te stapelen met een Trigger en Effect. Zij zijn echter niet noodzakelijk een vaste stack te werken.
WIRED Conditie: Heeft Meubi On Functie: De stapel zal niet worden geactiveerd, tenzij de geselecteerde stuk Meubi heeft een ander stuk van Meubi op. Voorbeeld: De poort gaat niet open, tenzij de PuzzleBox is op de gekleurde tegels. |
WIRED Voorwaarde: Meubi heeft gebruikers Functie:. De stapel zal niet worden geactiveerd, tenzij de geselecteerde meubels heeft gebruikers op hen Voorbeeld: De poort gaat niet open totdat iemand staat op elk van de 3 tegels. |
WIRED Voorwaarde: Meubi heeft gebruikers Functie:. De stapel zal niet worden geactiveerd, tenzij de geselecteerde meubels heeft gebruikers op hen Voorbeeld: De poort gaat niet open totdat iemand staat op elk van de 3 tegels. |
WIRED Voorwaarde: Meubi Staten en posities Match Functie: De stapel zal niet worden geactiveerd tenzij staten en posities van de geselecteerde meubels wedstrijd. Voorbeeld: Een gebruiker kan niet teleporteren totdat de geselecteerde meubilair is in een vastgestelde positie. |
WIRED Conditie: Less Than x Sec verstreken sinds Timer Reset Functie:. De stapel zal niet worden geactiveerd, tenzij 'minder dan x seconden' zijn verstreken sinds de timer reset Voorbeeld: Als u nog niet afgerond het doolhof in minder dan 20 seconden (op een spel timer) dan is de volgende keer dat u stap op een stuk van Meubi, u zal worden geteleporteerd naar het begin |
WIRED Voorwaarde: triggeren gebruiker op Meubi Functie: De stapel zal niet worden geactiveerd, tenzij de triggering gebruiker is op geselecteerde Meubi. Voorbeeld: U heeft alleen geteleporteerd naar het volgende gedeelte van het spel als je op de geselecteerde Meubi. |
Gebruik deze eenvoudige furni om extra smaak aan uw Wired kamer. Ze zijn alleen elementaire Meubi, en je moet Triggers, Effecten voorwaarden om ze te laten werken.
WIRED Add-on: Random Effect Functie: slechts één effect in de stapel wordt geactiveerd op een moment. Voorbeeld: In een stapel met 4-effecten, maar één zal worden verrekend wanneer de trigger wordt geactiveerd. |
WIRED Add-on: Unseen Effect. Functie: Slechts een eerder ongebruikte Effect in deze stack wordt geactiveerd op een moment Voorbeeld: In een stapel met 4 Effecten zal slechts één worden geactiveerd - niet dezelfde als de vorige keer. |
Wall Of Flame Functie: Werkt als een barrière. Voorbeeld: de spelers het speelveld verlaten stoppen, omringen met deze Meubi. |
Verborgen Piramide Functie: Verbergt in de grond en periodiek stijgt, als een divider. Voorbeeld: Periodieke barrière voor spelers om te voorkomen dat in een doolhof. |
Color Wheel
|
Kleur Tile Functie:. Een vloertegel die van kleur kan veranderen Voorbeeld: Wanneer een gebruiker stappen op een kleur tegels, ze worden geteleporteerd naar een ander deel van de kamer. |
Glowball
|
Pijl Plate
|
Vloer Schakelaar 1
|
Vloer Switch 2
|
Glas Deur Functie:. De glazen deur gaat op en neer, bewijst een open staat barrière Voorbeeld: Als een speler trekt een hefboom, de glazen deur naar beneden gaat. |
Pressure Plate
|
Ring Plate
|
Vloer bedrading
Functie: Om het effect van de bedrading tussen dozen te creëren |
Hoewel er zijn eindeloze mogelijkheden met Wired Meubi, zijn veel stapels regelmatig gebruikt. Hier is een eenvoudige gids die dozen te gebruiken voor de meest gangbare functies!
Gebruiker Voert kamer vanuit een andere deur
+
Door het gebruik van de gebruiker invoert Kamer trekker en de Teleport om Meubi effect (ingesteld op een stuk van de Meubi waar u wilt dat de 'deur' te zijn), zal het de indruk van een andere deur te geven.
Een toevoeging Show Message effect zal de gebruiker een bericht te geven als ze worden geteleporteerd.
Teleporteren wanneer een keyphrase wordt gezegd
+
Door het gebruik van de gebruiker zegt Keyword trekker en Teleport om Meubi effect, kunt u het opzetten van een wachtwoord gecontroleerde teleporter. Nuttig voor telephrases en passworded VIP-ruimten - geen rechten vereist.
Het toevoegen van een Triggering gebruiker op Meubi voorwaarde houdt in dat de teleporteren werkt alleen wanneer de gebruiker op een bepaald stuk van Meubi - handig voor multi-sectie telephrases.
Restart Game Automatisch
+
Door het stapelen van een spel eindigt trekker en een reset timer effect, zal een spel met een timer weer teruggezet op 0.
Door toevoeging van een Toggle Meubi staat stellen om een stuk van Meubi als een vuurwerk, kunt u deze in te stellen om af te gaan wanneer het spel eindigt.
Gebruiker geteleporteerd als Walking On / Off Meubi
/ +
Door het stapelen van een gebruiker loopt op of Uit Meubi triggerand een Teleport om Meubi effect, je kunt het zo instellen wanneer een gebruiker loopt op of een stuk van Meubi, zullen ze worden geteleporteerd naar een ander stuk van Meubi in de kamer.
Gebruiker Controlled Moving Meubi
+
Door het stapelen van een gebruiker loopt op Meubi trekker en bewegen en draaien Meubi effect in te stellen op een aantal Meubi, wanneer de gebruiker over de vloer loopt Meubi, zal de opgegeven Meubi bewegen.
Het best gebruikt met pijl platen voor elke richting en een Glowball voor het verplaatsen van Meubi.
Bedrade
Hieronder vindt u alle van de bekabelde soorten en addional bedrade items die Habbo.com biedt momenteel kunnen zien. U kunt ook de decsription van elk stukje van de bedrade en hun icoon.
Aanbiedingen
Een van de eerste delen in de catalogus op Habbo.com is een paragraaf "Deals". Habbo heeft en updates hun aanbiedingen sectie vaak !! Zorg ervoor dat u het te controleren!
Triggers
Bot Bereikt Gebruiker Effecten worden geactiveerd wanneer de geselecteerde bot een gebruiker bereikt. |
Bot bereikt Meubi
Effecten worden geactiveerd wanneer de geselecteerde bot bereikt één van de geselecteerde Meubi |
Gebruiker Wandelingen op Meubi Effecten worden geactiveerd wanneer een gebruiker loopt op de geselecteerde Meubi |
Gebruiker loopt weg Meubi Effecten worden geactiveerd wanneer een gebruiker loopt weg van de geselecteerde Meubi |
Gebruiker zegt Keyword Effecten worden geactiveerd wanneer een gebruiker een bepaald woord of zin zegt |
Meubi Staat Changed Effecten worden geactiveerd wanneer de toestand van een Meubi wordt veranderd door erop te dubbelklikken. |
Gebruiker Voert Kamer Effecten worden geactiveerd wanneer een gebruiker de kamer binnenkomt. |
Repeat Effect Effecten worden geactiveerd om de x seconden. |
Op de ingestelde tijd Effecten worden geactiveerd wanneer het spel begint. |
Score wordt bereikt Effecten worden geactiveerd wanneer een team x punten heeft behaald in een spel. |
Spel eindigt Effecten worden geactiveerd wanneer het spel eindigt. |
Spel begint Effecten worden geactiveerd wanneer het spel begint. |
Gebruiker Stuff Collision Effecten worden geactiveerd wanneer er een gebruiker spul botsing gedetecteerd door een van de verhuizing gevolgen. |
Periodiek Lange Effecten genereren wanneer een bepaalde tijd is verstreken. |
Effecten
Teleport Bot Meubi Dit effect teleporteert de geselecteerde bot één van de geselecteerde Meubi |
Bot Verandert kleren Dit effect verandert de kleren van de geselecteerde bot. |
Verplaats bot Meubi Dit effect maakt het geselecteerde bot verhuizing naar de een van de geselecteerde Meubi. |
Bot Talks of Whispers aan alle gebruikers Effect maakt het geselecteerde bot praten of schreeuwen voor alle gebruikers. |
Bot Talks of Whispers aan Gebruiker Effect maakt het geselecteerde bot praten of fluisteren aan de triggering gebruiker. |
Bot User Effect maakt het geselecteerde bot volg de triggering gebruikers. |
Bot geeft Handitem Effect maakt het geselecteerde bot geven de geselecteerde handitem |
Kick Gebruiker Effect schopt een gebruiker afhankelijk van de triggercriteria |
Show Message Effect toont een geheime boodschap alleen de triggering gebruikers. |
Toggle Meubi State Effect verandert de toestand van de gekozen Meubi alsof het dubbele is geklikt. |
Bewegen en draaien Effect beweegt en draait de geselecteerde Meubi. |
Teleporteren naar Meubi Effect teleporteert de triggering gebruiker een Meubi. Als een of meer Meubi is geselecteerd, gebruiker teleporteert naar een willekeurig stukje geselecteerde Meubi. |
Pas Meubi Positie-& State Effect returns, gangen aan het gestelde voorwaarden. |
Uitvoeren Wire Stacks Hiermee kunt u tot vijf bekabelde stapels selecteren om uit te voeren vanuit een enkele trigger, ongeacht de voorwaarden of triggers. |
Timer Reset Effect zet triggers die timers gebruiken |
Geef Punten Effect geeft het ingestelde aantal punten aan het team dat het effect veroorzaakt. U kunt ook kiezen hoeveel keer in een spel van het bedrag kan worden gegeven |
Random Effect Slechts één willekeurige effect in deze stack geactiveerd tegelijk. |
Unseen Effect Slechts één eerder gebruikt effect in deze stack geactiveerd tegelijk. |
Verplaats Meubi Towards Gebruiker Effect beweegt furnis naar de dichtstbijzijnde gebruiker in dezelfde rij of kolom. |
Verplaats Meubi weg van Gebruiker Effect beweegt de furnis van de dichtstbijzijnde gebruiker in dezelfde rij of kolom. |
Geef Score om voorgedefinieerde Team Dit effect geeft het ingestelde aantal punten om een team van uw keuze. U kunt ook kiezen hoeveel keer in een spel de score kan worden gegeven. |
Word lid van het team Effect maakt het triggering gebruiker lid worden van een team van uw keuze. |
Verlaat Team Effect maakt het triggeren gebruiker een team van uw keuze te verlaten. |
Veranderen Meubi Richting Effect verandert de furnis richting. |
Voorwaarden
Gebruiker heeft Hand Item Triggering is toegestaan wanneer de gebruiker houdt de geselecteerde handitem. |
Heeft GEEN Meubi op Triggering is toegestaan indien een van de geselecteerde Meubi geen andere furni erop. |
Meubi heeft geen Gebruikers Triggering is toegestaan indien een van de geselecteerde Meubi heeft GEEN avatars erop. |
GEEN Groepslid Voorwaarde passeert wanneer deze ia groep kamer en de gebruiker is geen lid van de groep. |
NIET een Teamlid Conditie gaat wanneer een gebruiker geen lid is van het huidige team. |
Meubi Staten komt niet overeen Triggering is toegestaan indien de staten van de geselecteerde Meubi komt niet overeen. |
Meubi Type komt niet overeen Triggering is toegestaan indien de Meubi gedefinieerd door trigger is niet een van de gekozen Meubi of niet van hetzelfde type. |
Triggerer NIET op Meubi Triggering is toegestaan als de triggerer is niet op een van de geselecteerde furnis. |
Gebruiker telt niet mee in kamer Triggering is toegestaan als de gebruiker telling in een kamer niet binnen de vastgestelde grenzen. |
Groepslid Voorwaarde passeert wanneer deze kamer is een groep kamer en de gebruiker is een lid van die groep. |
Gebruiker is in Team x Triggering is toegestaan als de triggering gebruiker behoort tot de geselecteerde team. |
Furnis hebben Avatars Triggering is toegestaan als de geselecteerde furnis hebben avatars op hen. |
Heeft Meubi op Triggering is toegestaan indien een van de gekozen Meubi heeft een furni erop. De Meubi bovenop kan dan worden opgevolgd met effecten. |
Meubi Staten & Posities Match Triggering is toegestaan indien de staten en de posities van de geselecteerde Meubi wedstrijd. |
Meubi Type Wedstrijden Triggering wordt toegestaan indien de Furni omschreven trigger is een van de gekozen furnis of van hetzelfde type. |
Minder dan x Sec Verstreken sinds Timer Reset Triggering is toegestaan indien minder dan x seconden zijn verstreken sinds de tijd te resetten. |
Meer dan x Sec Verstreken sinds timer Reset Triggering is toegestaan als er meer dan x seconden zijn verstreken sinds de timer opnieuw in te stellen. |
Triggering Gebruiker is op Meubi Triggering wordt toegestaan als de activerende gebruiker op een van de geselecteerde Meubi. |
Gebruiker Tellingen in kamer Triggering is toegestaan als de gebruiker telling in een kamer binnen de vastgestelde grenzen. |
Add-Ons
Muur van Flame Fungeert als een vurige Divider |
Vloer Schakelaar 1 Twee staten - kan worden in- / uitgeschakeld. |
Glazen deur Wanneer een effect wordt geactiveerd de deur gaat omhoog of omlaag. |
Druk plaat Wat betekent dit bord doen? |
Ringplate Kan naar beneden worden gedrukt en licht op. |
Vloer Switch 2
Deze schakelaar heeft vier verschillende toestanden. |
Vloer bedrading Bedrading die naar beneden in een kamer kan worden gelegd. |
Draad Junction Draden die in een kamer kan worden gelegd. |
Draad Corner Draden die in een kamer kan worden gelegd. |
Three-Way Wires Draden die in een kamer kan worden gelegd. |
Pijl Plate Op deze manier of op die manier? Het is roteerbaar om de richting die u nodig hebt. |
Glowball Deze Meubi stijgt en branden |
Kleur Tile Deze tegel verandert van kleur |
Verborgen Piramide Verbergt in de grond en periodiek stijgt, als een divider. |
Bobbel Gebruikt in bedrade games. Ontvangt de gebruiker / het team een punt wanneer verzameld. |
Super Blob (HC Only) Gebruikt in bedrade games en wanneer verzameld door een gebruiker of team, zij ontvangen vijf punten. |
Doolhof Divider Voor gebruik in een puzzel doos doolhof. |
Puzzle Box Staan naast het vak en dubbelklik om te duwen van je af. |